„airBaltic“ gavo „APEX Passenger Choice“ apdovanojimą už geriausią salono aptarnavimą Europoje

Latvijos oro linijų bendrovė „airBaltic“ praneša, kad vakar, gegužės 24 d., gavo 2023 m. „APEX Passenger Choice“ apdovanojimą už geriausią salono aptarnavimą Europoje. Šiuo apdovanojimu įvertintas oro linijų bendrovės svetingumas bei pastangos aptarnauti keleivius lėktuve.

„Esu dėkingas ir didžiuojuosi „airBaltic“ komandos darbu ir atsidavimu, dėl kurio mūsų pastangos lėktuvuose buvo pripažintos tarptautiniu mastu. Tai rodo, kad einame teisingu keliu bei motyvuoja dar labiau stengtis tobulinant patirtį mūsų orlaiviuose. Visos „airBaltic“ komandos vardu dėkoju keleiviams ir „APEX“ komandai už šį malonų pripažinimą“, – teigia „airBaltic“ generalinis direktorius Martinas Gaussas.

„Oro linijų bendrovė „airBaltic“ surinko daugiau nei milijoną keleivių balsų ir buvo pripažinta geriausia 2023 m. Europos aviakompanija salono aptarnavimo srityje, o tai liudija, kad ši bendrovė išskirtinai derina naujus produktus ir puikų aptarnavimą. Kaip rodo keleivių įvertinimų gausa, išskirtiniai „airBaltic“ skrydžių palydovai sujungia Baltijos šalių svetingumą ir profesionalumą, paprastus skrydžius paversdami nepamirštamomis kelionėmis“, – sako „APEX“ generalinis direktorius Dr. Joe Leaderis. 

Apdovanojimas buvo įteiktas per ceremoniją, kuri vyko šią savaitę Dubline (Airija) vykstančio renginio „Future Travel Experience EMEA, Ancillary & Retailing“ metu. Prestižinį apdovanojimą „airBaltic“ komandos vardu atsiėmė bendrovės keleivių salono personalo viceprezidentė Ingūna Andže.

„APEX Passenger Choice“ apdovanojimas – vienas prestižiškiausių apdovanojimų pasaulyje, kuriuos oro linijos gali gauti už pasiekimus keleivių aptarnavimo, sėdynių komforto, pramogų ir kitose srityse.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *